tisdag, maj 30, 2006

Skader i Kongens By del to

De ligger fortfarande kvar, men de är annorlunda, mer påklädda. De spasmiska rörelserna syns bara i ögonen nu, när de tittar liksom från sidan på mig och på kameran. Jag har inte kunnat se om det ligger några juveler i boet, men man har ju hört att de är tjuvaktiga. Kanske det är i deras bo det svarta hålet finns, dit alla pennor, manifoldrullar, trekantslinjaler och 1:50-gubbar sugs och orsakar våldsamma raseriutbrott för att man behöver just de tingen just nu annars går projektet och därmed hela livet åt helvete. Kritik idag. Den där fem gubbar starka maffian som regerar på genomgångarna är helt sjuk. Jag fattar inte hur jag ska hinna, ändå har jag gjort mer den senaste veckan än jag gjort på de 2 föregående månaderna. Jag sover 8 timmar om natten men jag får aldrig vila. Hoppas skatungarna aldrig behöver uppleva det här.

1 kommentar:

jesper sa...

även jag har fått en fågelupplevelse nu. på min balkong bor det en duva i en kruka. jag vet inte riktigt hur jag skall handskas med den, den bodde ju där innan jag flyttade in och dessutom var det inte en sån där äcklig duva utan snarare en sån där snäll som i ensam hemma 2. men jag vill ju ändå bli av med den för den bajsar förskräckligt mycket. tänkte att du kanske har nått tips eftersom du studerat dessa skator under en tid nu, kanske har du lärt dig ett och annat.