onsdag, februari 14, 2007

En annan blogg

Vaknar tidigt och ligger tryckt mot V i hans handsbreda säng. Känner hur varm han är och har ingen lust att gå upp. Måste gå upp. Jag ska på bäckenbottensstudie i Huddinge klockan halv nio. Måste hinna hem och hämta min knipdildo innan dess.

I tunnelbanan blinkar det grönt och jag kutar ned på perrongen för att slippa stämpla. Hade sådan fantastisk tur i måndags och hade stämplat när kontrollanterna stod på S:t Eriksplan.

Missar bussen från KS så klart. Slirar till skolan och sätter mig och läser bloggar. Har suttit i en timme redan och har hittat en absolut favoritblogg. Jag vet inte riktigt vad det är jag gillar. Jag blir lite tänd på den, men samtidigt sur för att han bara skriver om sin kuk och alla tjejer som han vill knulla.

Blir samtidigt tänd på den och saknar V...

1 kommentar:

Lubella sa...

Visst är han skön den där Berglund...